It´s Wednesday and time for another fabulous Challenge over at {Little Red Wagon}.  Jan is hostess this week and she would like to see a “Girl or Woman” on our projects. Es ist Mittwoch und Zeit für eine neue grandiose Challenge auf Little Red Wagon. Jan ist Gastgeberin und das Thema ist Mädchen /Frauen.  

I’ve used “Her Day” from {Unity Stamps} and i am very happy about my color and DP choice. Sometimes I think it’s too much pattern and too colorful, but I just use the paper of 6×6 blocks and in the end, I think it looks good. Ich habe den o.g. Stempel verwendet und ich bin sehr glücklich über meine Farbwahl. Oft denke ich, es ist zu viel Muster und Farbe, doch ich kombiniere nur die Papiere aus den 6×6 Blöcken und am Ende finde ich doch das es gut aussieht.

Come on and join us ! Head over to Little Red Wagon, check out the lovely creations from the other “Girlfriends” and link up your own project. Komm und mach mit ! Hüpf mal rüber zu Little Red Wagon und schaut Dir auch die wundervollen Projecte der anderen Girlfriends an und verlinke Dein eigenes Project.

 

  • Supplies
  • Stamp: Unity Stamp “Her Day”
  • Paper:  SU Groovy Guava, BG Fresh Cut
  • Other:  PTI Twine, Enamel Dots, Stickles, Cake Charm, MFT Stitched Die
Advertisements