Gate-Fold

It´s Wednesday and time for a brandnew Challenge over at {Little Red Wagon}. Brenda is hostess this week and she choose the theme “Gate Fold Cards”.  Es ist wieder Mittwoch und Zeit für eine neue Challenge auf Little Red Wagon. Chrissy ist Gastgeberin und sie hat sich o.g. Thema ausgesucht.

I’ve never made a card like this and that’s why I’ve been on YouTube. There I saw a tutorial by Jennifer McGuire and tried it. I am quite happy with the result. Not bad for the first time. After I took the photo, I put rhinestones on the butterflies, it looks nicer. Ich habe noch nie so eine Karte gemacht und bin deshalb auf YouTube gewesen. Dort habe ich eine Anleitung von Jennifer McGuire gesehen und habe es probiert. Ich bin recht zufrieden mit dem Ergebnis. Für das erste Mal gar nicht schlecht. Nachdem ich das Foto gemacht habe, habe ich noch Strasssteine auf die Schmetterlinge gesetzt, das sieht schöner aus.

 

Come on and join us ! Head over to Little Red Wagon, check out the lovely creations from the other “Girlfriends” and link up your own project. Komm und mach mit ! Hüpf mal rüber zu Little Red Wagon und schaut Dir auch die wundervollen Projecte der anderen Girlfriends an und verlinke Dein eigenes Project.

  • Supplies
  • Stamp: Simons Says Stamps “Hello Butterfly”
  • Paper:  SU Cardstock, Designpaper from Aldi
  • Other:  Copics, Ribbon
  • PLEASE NOTE: Those leaving a comment on this blog do so in the knowledge that their name, link to their profile or blog, as well as comments they leave are visible to all those who visit this blog and thereby consent to the use of that personal information for that specific purpose. Diejenigen, die einen Kommentar in diesem Blog hinterlassen, tun dies in dem Wissen, dass ihr Name, Link zu ihrem Profil oder Blog sowie Kommentare, die sie hinterlassen, für alle sichtbar sind, die diesen Blog besuchen und damit der Verwendung dieser persönlichen Informationen für diesen spezifischen Zweck zustimmen.