fths-candy-halloween-mouse

Unfortunately, Halloween is not as popular in Germany as it is in the US – in any case, no cards are sent for this occasion. This is a pity, because I LOVE this color combination orange, green, black and purple ! Luckily I have family in the US and friends, so I can make and send Halloween cards. YEAH !

Leider ist Halloween in Deutschland nicht so populär wie in den USA – auf Jedenfall werden keine Karten verschickt. Das ist echt schade, denn ich LIEBE diese Farbkombination Orange, Grün, Schwarz und Lila. Glücklicherweise habe ich Familie in den USA und Freunde also kann ich einige Karten machen und verschicken. HURRA !

So for kids it´s all about the Candy on Halloween so i´ve used this cute little “Candy Run” mouse from {From the Heart Stamps}. I think this card is perfect for my 9 year old nephew, he is already looking forward to Halloween !

Für Kinder sind natürlich die Süßigkeiten das Wichtigste deshalb habe ich mich für “Candy Run” entschieden. Ich denke die Karte ist perfekt für meinen 9 jährigen Neffen, er freut sich schon total auf Halloween !